poniedziałek, 27 stycznia 2014

Szafa w maki

Jakiś czas temu dostały się w moje ręce elementy pewnej szafy. Konkretnie rzecz ujmując były to drzwi, szuflada
i dekoracyjna nadstawka. Moim zadaniem było przyozdobienie mebla elementami roślinnymi. Wspólnie ze "zleceniodawcą" ustaliliśmy że tym razem zaszalejemy na ludowo i wybraliśmy maki:)

 Działałam spontanicznie, bez wcześniej ustalonego projektu (przy okazji dzięki za zaufanie) ;D 




Tło na którym malowałam kwiaty lekko rozjaśniłam, zastosowałam w tym przypadku farby akrylowe... 


Niestety całej szafy w pełnej krasie nie miałam jeszcze okazji zobaczyć, dlatego wstawiam zdjęcia robocze.
Pozdrawiam wszyściutkich:)

1 komentarz:

  1. Ślicznie przyozdobione i te urocze maki ...
    Przepięknie :) Mieć taką szafę -zazdroszczę.
    Zapraszam:
    http://moja-wytwarzalnia.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń